Fröken Fis är ÄNTLIGEN på bättre humör!!

Ända sen vaccinationen har Fisen varit på apdåligt humör och sovit dåligt också. Men idag vaknade hon först vid sexsnåret av att pappa kom hem från jobbet sen lekte hon med pappa tills 7.30, så jag fick sovmorgon!! :) Det händer ungefär en gång i halvåret, så det uppskattades!
Men vid halv åtta när jag gick upp var hon vrålhungrig och hade en så tung blöja att den nästan släpade i golvet. Så det var bara att sätta igång med utfodring och omklädning. Sen dess har vi busat på köksbordet mest hela dagen. Jag vet att en 18 månaders inte borde vara på bordet, men hon blir skogstokig om hon inte kommer upp där. Plus att hon är en expert på att komma på nya sätt att ta sig upp dit. Och, ja, hon har ramlat ner flertalet ggr men verkar inte lära sig läxan då hon sekunderna efter står och stampar på bordet igen.
Vi har också lekt med kritor och en ritbok som vi fick gratis från ett köpcentra nyligen. Och tro det eller ej, men hon tuggade inte på en enda krita!!!

Men nu börjar hon tappa stinget lite. Ska se om jag möjligtvis kan få henne att somna... hoppas, hoppas.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0