Frisk igen!

Det var dengue. Det var skitjobbigt. Får jag det igen vill jag bara dö på störten! Få aldrig dengue!

Jag sov och jag sov och så sov jag lite till.....ni kan ju gissa hur kul Fisen tyckte jag var... Hon straffar mig fortfarande för mitt 'dåliga' föräldraskap förra veckan. Men det står jag ut med för jag ska till Sverige på SEMESTER snart!! :)
Mormor här är ungen, ha't så kul! Sen går jag och lägger mig. Det funkar va?

Skulle vilja skriva mer,men jag orkar inte! Måste soooooova!!!

Kanske skulle tillägga att Boy städade hela huset idag. Han började med att moppa (?) för att sedan sopa golven (??) och sen dammsög han upp det han sopat ihop (???) Så imorn måste jag tömma dammsugaren... Jag förstår mig inte på karlar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0