Gatan ligger öde...

Grannen håller sig borta. Har knappt sett puckot och hennes familj håller sig borta så mycket de kan. De är rädda. Det är rätt åt dem! De har inte betalt för något de förstört heller så imorn eller torsdag ska vi till polisen och se till att de gör rätt för sig.

Fisen sover dåligt. Hon somnar bra på natten visserligen och sover tills 6.30 något (tidigt för henne) och kryper sen över till vår säng. Hon knuffar och bökar och om jag inte håller om henne hårt så gråter hon. Sen är resten av dagen kramar, 'kom!' rop och hysteriska skrik så fort jag förflyttar mig en millimeter ifrån henne (toa besöken är förfärliga! Eko!)
Sen vägrar hon sovamiddag om hon inte får somna på min mage eller att jag kånkar runt på henne tills hon däckar. Jobbigt! Och sen när hon vaknar gråter hon hysteriskt och ingenting kan lugna henne.
FAN ta pizzafejan!!!!
Min självsäkra unge har blivit rädd för allt och alla och är helt beroende av mig nu. FAN, FAN, FAN!!!!!!

Hur som helst. Vill inte tänka mer på skiten nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0