Vad hände med dagen?

Idag har varit en dag då det kännts som om jag har haft fullt upp, men när jag tänker efter har jag inte gjort något, alls!
En lång dag, seg dag. En dag då det mesta bara kännts jobbigt. Visst, jag och Fisen hade en massa skoj, men jag vete f-n vad vi gjorde....
Det var frukost, borsta tänder (det tar en evighet för Fisen hatar det), kolla Avril Lavigne på datorn och dansa (inte lika skeptisk idag), skära upp och konsumera en kokosnöt, kittelbusa på bordet, lunch, städa efter lunch, pappa vaknar och busar med Fisen, iväg och betala elräkning för baren, frukost för pappa, köpa ägg och grönsaker på marknaden, tupplur för Fisen, busa i trädgården (fotboll), middag (Fisen), bus i sängen (AC!!!) och sova.
Tråk, tråk, tråk!

Men imorn tänkte jag att vi skulle ta och besöka en kompis som nyss fått en liten bebbe. Det tar bara 7 minuter att gå dit,men eftersom vi kännt oss lite krassliga har vi inte velat besöka dem på ett tag. Hoppas Fisen är på bra humör. Ska bli skönt att komma ut en sväng. Träffa folk, ha en riktig konversation.
Ja, det är nog så mycket jag kan satsa på att hinna med. Blir bra det! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0